10 برتری اپلیکیشن نسبت به وب سایت

 

همه ما میدانیم که امروزه تعداد کاربران تلفن همراه  بیش از تعداد کاربران دسکتاپ است! شاید شما فراموش کنید کیف پول خود را با خود ببرید ولی تقریبا محاله که موبایل خود را فراموش کنید

در نتیجه، برای کسب و کار ،نیاز به استفاده از کانال های تلفن همراه به طور موثر برای جذب مشتری هست.انتخاب بین اپ های موبایل و وب سایت ها بستگی به هزینه ها، قابل استفاده بودن و ویژگی های مورد نیازمخاطبینی که از آن استفاده میکنند دارد.

مطالعات نشان می دهد که کاربران، اپ های موبایل را بیشتر از وب سایت های تلفن همراه ترجیح می دهند. و این  آمار خودش باعث می شود که یک دلیل قوی برای اپ های تلفن همراه برای رسیدن به مشتریان بالقوه وآنلاین وجود داشته باشد.

 

1. اپلیکیشن های موبایل،توانایی شخصی سازی کردن برای کاربران را دارند.

شخصی سازی در مورد ارائه ارتباطات متناسب با کاربران براساس منافع، مکان، نوع استفاده آن ها و موارد دیگر است.

 

2. بر روی اپلیکیشن های موبایل به راحتی میتوان تبلیغات به صورت نوتیفیکیشن فرستاد.

 برای چند دهه گذشته، ایمیل به عنوان وسیله ارتباطی گسترده تر مورد استفاده قرار گرفته است اما به مرور زمان با ورود موبایل های هوشمند و اپلیکشن های نصب شده بر روی آن، اثربخشی خود را از دست دادند.

نوتیفیکیشن ها دو نوع هستند.پوش نوتیفیکیشن و پاپ آپ. آنها هر دو گزینه ای هیجان انگیز برای توسعه دهندگان در برقراری ارتباط و تبلیغات با کاربران اپلیکیشن های موبایل به شیوه ای  جدید هستند. توانایی ارسال نوتیفیکیشن های فوری برای کاربران بسیار دلنشین است که یکی از دلایل اصلی برای بسیاری از شرکت هایی که می خواهند یک اپلیکیشن تلفن همراه بسازند اینست.

 

3. اپ های موبایل هم دارای ویژگی‌های یک دستگاه تلفن همراه هستند.

برنامه‌های موبایل دارای ویژگی‌های یک دستگاه تلفن همراه مانند دوربین، لیست تماس، GPS، تماس‌های تلفنی، شتاب‌سنج، قطب‌نما و غیره هستند. چنین ویژگی هایی، زمانی که در یک برنامه استفاده می شود، می تواند جالب و سرگرم کننده باشد. علاوه بر این ، این ویژگی‌ها همچنین می‌توانند زحمت کاربران را کاهش دهد. به عنوان مثال، کاربرانی که فرم یک اپلیکیشن بانکی را تکمیل می‌کنند ممکن است نیاز به ارسال عکس خود برای تکمیل فرآیند داشته باشند.یک اپلیکیشن موبایل می‌تواند به کاربران اجازه دهد تا از دوربین موبایل خود برای ثبت و ارسال یک عکس کمک بگیرند.

 

4. یک اپلیکیشن قادر است به صورت آفلاین هم،بر روی دستگاه موبایل اجرا شود.

این احتمالا مهم‌ترین تفاوت بین یک وب سایت موبایل و یک app است. اگرچه برنامه‌ها همچنین ممکن است نیاز به اتصال اینترنت برای انجام اکثر وظایف خود داشته باشند ، اما آنها هنوز هم می‌توانند محتویات اصلی و عملکرد را برای کاربران در حالت برون‌خط و آفلاین هم  عرضه کنند.

 

5. یک اپلیکیشن قادر است در طراحی آزادی عمل داشته باشد.

حتی با همه پیشرفت‌های تکنولوژی در طراحی وب، وب سایت‌های موبایل باید بر روی مرورگرها برای انجام حتی ابتدایی‌ترین توابع، تکیه کنند. وب سایت‌های موبایل به ویژگی‌های مرورگر مانند " دکمه باز " ، " دکمه refresh " و " نوار آدرس " برای کار احتیاج دارند.

اپبیکیشن آموزشی داما

 

6. ساخت اپلیکیشن های موبایل یک تجربه تجاری جدید برای توسعه دهنده محسوب میشود.

از آنجا که یک app موبایل از وب سایت شرکت متمایز است، آزادی ارائه یک تجربه تجاری جدید به کاربران را دارد.

 

7. کاربران زمان بیشتری را دراپلیکیشن های کاربردی سپری میکنند.

کاربران  86% زمان خود را در اپ های کاربردی تلفن همراه صرف می‌کنند و تنها 14% از زمان را در وب سایت‌های موبایل صرف می‌کنند.

 

8. کاربران میزان قابل ‌توجهی از زمان خود را صرف دستگاه‌های تلفن همراه می‌کنند.

می توان گفت تقریبا هرروز بسیاری از کاربران با برنامه هایی که در دستگاه های خود نصب کرده اند روبرو می شوند این برخورد معمول می تواند به عنوان یک فرصت تجاری برای توسعه دهندگان اپلیکیشن ها تصور شود. 

 

9. اپ های کاربردی می‌توانند سریع‌تر از وب سایت‌ها کار کنند.

یک app موبایلی که خوب طراحی شده باشد،می‌تواند بسیار سریع‌تر از یک وب سایت موبایل عمل کند. اپلیکیشن ها ، در مقایسه با وب سایتهایی که معمولا از سرورهای وب استفاده می کنند، داده های خود را بر روی دستگاه های تلفن همراه محلی ذخیره می کنند.به همین دلیل اپلیکیشن های موبایل از سرعت بالاتری برخوردارند.

 

10. ذخیره علاقمندیهای کاربران

اپلیکیشن های موبایل میتوانند علاقمندی های کاربران را به نفع آنها ذخیره کنند تا در زمان مناسب کاربران بتوانند به آن دسترسی داشته باشند.

 

 

جهت مشاوره با کارشناسان داما تماس بگیرید

 09058668340

 

۵
از ۵
۳ مشارکت کننده