چه زمانی داشتن یک اپلیکیشن معنا پیدا می‌کند؟

 

با وجود بسیاری از مزایای ذاتی وب سایت، برنامه‌ها هنوز هم بسیار محبوب هستند و تعدادی از سناریو‌های خاص وجود دارد که بهترین راهکار برای آن اپلیکیشن موبایل است:

بازی‌های تعاملی: تقریبا همیشه بهترین انتخاب برای angry birds استفاده از اپلیکیشن است(حداقل با پیش‌بینی فعلی ما از آینده این تکنولوژی‌ها)

استفاده منظم / شخصی سازی: اگر مخاطبان شما، قصد استفاده شخصی و منظم را دارند اپلیکیشن یک گزینه‌ی منطقی است. از جمله این سناریوها می‌توان به Evernote اشاره کرد.

محاسبات متمرکز  یا گزارشات: اگر شما نیاز  به انجام محاسبات پیچیده و یا دریافت گزارش و یا نمودار دارید، برنامه موبایل گزینه‌ی مناسبی است.

دسترسی به منابع موبایل: مرورگرهای موبایل به صورت فزاینده‌ای توابعی از تلفن همراه مانند، اس ام اس، کلیک برای تماس، GPS و … را دسترسی دارند. با این حال اگر شما نیاز به دسترسی به دوربین کاربر یا منابع دیگر دارید، اپلیکیشن موبایل راهکار شماست.

عدم اتصال به اینترنت: در صورتی که شما می‌خواهید کاربرانتان بدون اتصال به اینترنت و به صورت آفلاین به اطلاعاتی دسترسی داشته باشند، استفاده ازاپلیکیشن منطقی‌ است.

اگر در  اجرای یک پروژه، می‌خواهید از بازگشت بهینه سرمایه‌گذاری خود اطمینان حاصل کنید و جهت جلوگیری از هزینه‌های اضافی و بی فایده، بهترین گزینه طراحی یک وب سایت است

نتیجه گیری:

همانگونه که استفاده از تلفن همراه در سراسر جهان رشد می‌کند، پرسش ”وب سایت یا اپلیکیشن” برای مجموعه‌هایی که خواهان حضور در تلفن همراه هستند، بسیار موجه خواهد بود. اگر اهداف شما در استفاده از تلفن همراه توسط مخاطبانتان، در زمینه بازاریابی و یا ارایه محتواست و قصد دارید که در موتورهای جستجو یافت شوید، پس طراحی وب سایت، انتخاب گزینه‌ی منطقی است.

از طرفی اگر هدف شما، ارایه یک تجربه‌ی کاربری (UX) می باشد که بیشتر شبیه بازی طراحی شده و یا نیاز به دسترسی به منابع تلفن همراه کاربر را دارید، احتمالا اپلیکیشن گزینه منطقی‌تری است.مهم است به یاد داشته باشید که یک وب سایت  یا یک اپلیکیشن، الزاما به تنهایی گزینه‌های کاملی نیستند. بعضی از سازمان‌ها از هر دوی آن‌ها استفاده می‌کنند. در اصل همه‌ی دغدغه‌ی ما انتخاب یک ابزار مناسب برای کار ماست.

پس راهکار حرفه ای داشتن یک اپلیکیشن در 3 قالب نسخه اندروید ، نسخه وب و ios هست چون شما باید رضایت تمام مخاطبین خود را جلب کنید

 

از مشاره با کارشناسان داما بهرمند شوید

09058668340

۵
از ۵
۲ مشارکت کننده